F L Y I N G


THE OWNER


Hai hai. Welcome to my blog. Leave your footstep at tagboard. Be nice here.

Home About Stuffs Follow Dash

Tagboard


Credits

Template: NURUL ATIQAH
BS's: ARRIEN INSPIRIT
Owner: Elissa Diana

Hari Rayaa :)
Tuesday 13 August 2013 • 04:28 • 0 comments
Hai hoi hei hm. Haha selamat hari raya. Maaf zahir dan batin. Well, tahun ni banyak dpt duit raya. Pergh aku langsung tak puas hati. Raya banyk tempat duit seciput je. Ergh -.- Takpalah. btw terasa malas pulek nak update blog. Muehehe. Ni pun pakai lappy abg sebab keyboard die sedap type. asdfghjk -,-

Aku tahun nii dan tahun akan dtg dan selama lamanya takkan raya kelantan lagi sebb atok n nenek akuu at sane dah takde. Hm T.T lagipun sane takde pape yg special. gagaga Melaka lagi best. Terbaik (y) btw kite kelantan at bachok ^^ Eh aku tak tahu eja nama tempat tu. haha. Tahun ni wa warne biru. Jarang pakai sepasang tahu tak :3 * k then? :3 Hurm hurm.

1 syawal beraya uma nenek at bukit katil. Satu rumah tu baru dapt 50 T T Hua sikitnyaaaaaaaaaaaaaaa. Tapi lame2 up 100 lebihhh ^^ Pakcik makcik aku tahun ni tak ramai balik Melaka :( So tak byk dpt duit laaa. Then 2 syawal ke 3 syawal entah lupe ahh gi Kl. Haha kereta sempit. Hmm bateri fon pulak time tu abes. Lagu pulak tah pape yg Berkumandang :3 :3 Hahaha ayt sumpahh tak menahan.

Ok itu saja. Gambar raye sume nnti2 lah aku upload. Tak banyk sngt gambr for raya tahun ni. Kesimpulannya, raya tahun ni sgt bosan . hm hm bye. :))



+ +