F L Y I N G


THE OWNER


Hai hai. Welcome to my blog. Leave your footstep at tagboard. Be nice here.

Home About Stuffs Follow Dash

Tagboard


Credits

Template: NURUL ATIQAH
BS's: ARRIEN INSPIRIT
Owner: Elissa Diana

Ramadhan.
Wednesday 10 July 2013 • 05:54 • 0 comments
Assalamualaikum :D Salam ramadhan al mubarak kepada semua umat islam .

So guys, cm ne ? okay hari pertama puasa ? Aku okayy je. Kalau baru kol 12 tengahari dh lapar , berat tuu . Tu laa , lenkali makan bebanyk. Kalau dh kemaruk sngt nak berbuka , jadi cm aku (Y) We just need to sleep. Seriously talk. Tapi jngn lahh tinggalkan solat ye. Haha.

Aku hari pertama puasa okay je. Ya allah dia punye sedap lauk sahur. Ketam sweet sour. Omegatt my favourite dish. Haha. Hari pertama je dah makn cm tuh untung takk ? Haha thanks mom :* Me apppreciate it :3 Esok kene hadap ah at skola cm ne nak puasa. Dengan budak2 kelas aku , pembalut meja ade gambr kek sume bagai-ii -.- Korng ni kan , haiyaaa . Hmm trpakse tahn je la. Jgn nak ditenungkan pulak. Batal puasa nok. Hahaha.

Teringat lagi dulu mase lepas sahur. Text dengan ex. Ouhh itu macm sweet ayt dia. Melting aku. Haaa kelebihan bulan puasa ni bagi budak2 sch laa , kalau tak siap h/w tu jgn la terus tidur lepas sahur . Siapkan ngn segera >< Then boleh terus solat subur :)) Amcm ? Cun? Yaa cun sebab dulu aku slalu buat.

Dieorg ade jugak ahh nak rancang makn at luar. But ... mcm la mumy aku bagi. hmm Berbuka at kfc sape tanak? Lagi-ii dengn kengkawan. Kan best tuu , snap pic sume-ii an ? hahaha. Teringin nak pegi. Teringin teringin teringin. K dahhh. Aku nak smbung study. Nite :*



+ +